TRUTNOV
Městský úřad Trutnov nadále pokračuje ve snaze zlepšit své služby poskytované veřejnosti. Nově se tak zapojil do projektu Dobrý úřad, díky kterému mohou lidé kvalitu i odbornost služeb ohodnotit.
"Stačí vyplnit krátký dotazník a ohodnotit přístup úředníků, se kterými klient při své návštěvě úřadu jednal," upřesňuje Ivan Adamec, starosta města Trutnova.
Projekt Dobrý úřad funguje po celé republice a od pondělí 8. srpna je do něho zapojen také Městský úřad Trutnov. Hlavní myšlenka spočívá v hodnocení služeb, které poskytuje veřejnosti. "Díky tomuto projektu získáme od klientů úřadu zpětnou vazbu. Můžeme tak vyhodnotit jeho fungování a navrhnout změny ke zvýšení kvality poskytovaných služeb," dodává Jan Seidel, tajemník MěÚ Trutnov.
Vybraná pracoviště městského úřadu budou vybavena stojánky s "vizitkami", na které v případě zájmu klient vyplní svůj e-mail a datum návštěvy úřadu. Vizitku následně vhodí do schránky při východu z úřadu a v následujících pracovních dnech obdrží do své e-mailové schránky krátký dotazník týkající se práce úředníka, kterého navštívil. "Dotazník je možné vyplnit a odeslat nejpozději 5. den od obdržení e-mailu," vysvětluje Jan Seidel a dodává, že "hodnocení je zcela anonymní. Systém neumožňuje úřadu/městu sledovat, ze které e-mailové adresy hodnocení přišlo, popř. z jakých adres bylo či nebylo hodnoceno."
Pokud klient v krátké době navštíví tentýž odbor vícekrát, systém ho o hodnocení požádá pouze jednou. Průběžné výsledky hodnocení je možné sledovat na www.dobry-urad.cz.